Hjem / FAQ
FAQ
Få svar på dine spørgsmål her.
Kommunikation
Hvem har vi som arrangør kontakt med?
Som arrangør har du udelukkende dialog med North Booking. Vi sørger for alt praktisk information ifm. musikerne, og alle aftaler er på plads inden dato for arrangementet.
Særlige ønsker i forbindelse med et arrangement?
Skulle der være specifikke ønsker ifm. med et arrangement, så hjælper vi gerne med en skræddersyet løsning – Kontakt os endelig.
Hvad skal jeg selv sørge for i forbindelse med musikken?
North Booking tager dig i hånden hele vejen, og koordinerer alt det praktiske ifm. bookingen til arrangementet.
Kontrakt
Fremsendes der en kontrakt?
Ja – North Booking udfærdiger en kontrakt, som godkendes af af både arrangøren og bandet.
Kan vi som arrangør regne med aftalerne?
North Booking er din garanti for en uforglemmelig aften, hvor alle aftaler bliver overholdt ned til mindste detalje jf. vores kontrakt.
Aflysning
Kan bookingen aflyses?
Ja – Indtil 90 dage inden dato for arrangementet, kan en booking gratis aflyses. Aflyses bookingen senere end 90 dage før dato for arrangementet, faktureres 50 procent af det samlede beløb.
Betaling
Hvordan sker betaling?
North Booking sender en faktura til arrangøren, senest 30 dage inden dato for arrangementet.
Betales der ikke til tiden?
North Booking tillader sig at fakturere et et yderligere rykkergebyr på 200 kr. ved forfalden betalingsdato.
Andet
Skader på musikernes udstyr?
Skader på udstyr eller lignende, forvoldt af gæsterne, erstattes af arrangøren.
Forplejning til musikerne?
Drikkevarer til musikerne, umiddelbart før og under koncerten, betales af arrangøren. Stiller musikerne op inden gæsternes ankomst, stilles et opholdsrum samt aftensmad til rådighed af arrangøren.